АМВРОСИЕВСКИЙ РАЙОННЫЙ МЕТОДИЧЕСКИЙ КАБИНЕТ
Меню сайта

Категории раздела
Внимание, конкурс! [48]
Поздравления [225]
Новости [2623]
Объявления [9]

Форма входа

Гости сайта

Наш опрос
Считаете ли Вы целесообразным переход на 11-летний срок обучения?
Всего ответов: 60

Календарь
«  Март 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Друзья сайта
  • ESET Online Scanner
  • Амвросиевский ДЮСШ
  • Амвросиевский ДТДЮ
  • МО учителей информатики
  • Сообщество uCoz

  • Поиск

    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Приветствую Вас, Гость · RSS 30.04.24, 02:06

    Главная » 2016 » Март » 13 » Відкритий урок літератури рідного краю
    21:52
    Відкритий урок літератури рідного краю

    Зледенна Наталія Вікторівна, учитель української мови та літератури Родниківської ЗОШ, провела відкритий урок  з учнями  7-8 класів за темою:  «Література рідного краю. Дивний сплет поезії, музики і пісні». Мета: методична: удосконалити технології інтегрованого навчання; дидактична: дослідити творчість письменників-земляків, розкрити силу таланту поетів та художників Донеччини, неповторний і життєствердний світ їхньої творчості; розвивати самостійну пошукову діяльність учнів, вміння орієнтуватися в прочитаному й знаходити підтвердження своїх думок у тексті, стимулювати до власних висновків; через художню палітру авторського художнього слова,  донести до учнів любов поетів до рідного краю; осмислити духовну цінність поезій і художньої майстерності творців; удосконалювати навички виразного читання поезій; формувати основи естетичної культури; розвивати здатність сприймати, відчувати, розуміти прекрасне в житті і в мистецтві; виховна: виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю, гордості за письменників-земляків; виховувати прагнення самому брати участь у перетворенні навколишнього світу за законами краси,  долучатися  до художньої діяльності.

    Методи та форми проведення заняття: слово вчителя, прийоми «Усмішка», «Незакінчене речення», «Палітра кольорів», «Хвилини музики»; захисти проектів-досліджень груп «Художники», «Літературознавці», «Музики»;  читання напам’ять віршів із висловлюванням власного враження від поезій, прийом словесного малювання «Я бачу слово»,  «Аукціон знань», метод «Валіза знань», рефлексія «Галерея думок», асоціативний кущ до вислову  «Знати літературу рідної Донеччини...»

    Випереджувальні завдання учням: групи учнів «Художники», «Літературознавці», «Музики»  готують проекти-дослідження «Знати свої корені», «Сучасний літературний процес у Донецьку».

    На уроці яскраво продемонстровано міжпредметні зв’язки: українська література, музика, образотворче мистецтво. Дітей полонили чудові звуки скрипки та піаніно. Особливе враження викликало створення «Чарівної палітри» із використанням прийому словесного малювання.

    Конспект уроку

    Зледенна Наталія Вікторівна досконало володіє предметом і методикою його викладання, приділяє належну увагу активізації пізнавальної діяльності учнів, міжпредметним зв’язкам. Її вирізняють професіоналізм, компетентність, постійний пошук нових форм і методів роботи, старанність, душевна щедрість, любов до дітей. Вона переконана, що кожен урок має бути емоційним, аби вплинути не лише на розум, а й на почуття учнів; робить все для того, щоб не згасав вогник щирого зацікавлення в дитячих очах. На її уроках панує атмосфера співробітництва і порозуміння.

     

     

    Категория: Новости | Просмотров: 830 | Добавил: amvrmk | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright L.Kalashnikova © 2024
    Сайт управляется системой uCoz