
21 лютого 2015 року відбувся Республіканський етап учнівської олімпіади з української мови та літератури. У змаганнях взяли участь 103 школяра. Формат проведення олімпіади – дистанційний.
Учасники філологічної олімпіади показали високий та достатній рівні знань з української мови та літератури, продемонстрували лінгвістичні здібності, уміння творчо підходити до реалізації запропонованих завдань, а саме: переклад текстів, написання творів, редагування речень, знання основних принципів української орфографії, пунктуації, фонетичних процесів, основних способів словотворення, морфемної структури слова; розуміння лексичного і граматичного значення слів; створення власного монологічного чи діалогічного тексту, відтворення ритмічного малюнка поетичного тексту, визначення віршованого розміру.
Члени журі ретельно перевірили роботи і визначили переможців.
Із підсумками Республіканського етапу олімпіади з української мови та літератури можна ознайомитися на Інтернет-сторінці центру організаційно-методичного супроводу розвитку обдарованості Донецького ІППО за посиланням:
http://comsro.blogspot.com/.
Наш район достойно представили:
Лукавська Аліна, учениця 8 класу Благодатнівської ЗОШ (76 балів)
(учитель Колесник Марина Володимирівна)
Петренко Марія, учениця 9 класу Амвросіївської ЗОШ №4 (69 балів)
(учитель Сердюк Людмила Іванівна)
Калініна Лілія, учениця 10 класу Амвросіївської ЗОШ №6 (65 балів)
(учитель Усенко Олена Володимирівна)
Беркес Лариса, учениця 11 класу Лисиченської ЗОШ (72,5 балів)
(учитель Лупіна Ольга Михайлівна)
Щиро вітаємо наших учасників філологічних змагань та їх педагогів-наставників із успішним виступом на Республіканському етапі з української мови та літератури. Ми пишаємося вами! Бажаємо творчого натхнення та нових перемог!
Дякуємо учителям-словесникам за якісний навчально-методичний супровід обдарованих учнів, адміністрацію Благодатнівської ЗОШ, Амвросіївської ЗОШ №4, Амвросіївської ЗОШ №6, Лисиченської ЗОШ за організаційно-методичний супровід учасників Республіканської олімпіади з української мови та літератури.
 |