АМВРОСИЕВСКИЙ РАЙОННЫЙ МЕТОДИЧЕСКИЙ КАБИНЕТ
Меню сайта

Категории раздела
Внимание, конкурс! [48]
Поздравления [225]
Новости [2623]
Объявления [9]

Форма входа

Гости сайта

Наш опрос
Как часто Вы пишите поурочные планы для каждого урока
Всего ответов: 31

Календарь
«  Февраль 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Друзья сайта
  • ESET Online Scanner
  • Амвросиевский ДЮСШ
  • Амвросиевский ДТДЮ
  • МО учителей информатики
  • Сообщество uCoz

  • Поиск

    Статистика

    Онлайн всего: 14
    Гостей: 14
    Пользователей: 0

    Приветствую Вас, Гость · RSS 26.11.24, 10:40

    Главная » 2019 » Февраль » 2 » Педагогічна майстерня в Лисиченській школі
    20:17
    Педагогічна майстерня в Лисиченській школі

     

    На базі МЗЗ «Лисиченська школа» учитель української мови та літератури Рожко Світлана Василівна в межах педагогічної майстерні провела відкритий урок у 6 класі за темою: «Числівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Кількісні числівники (цілі, дробові, збірні) та порядкові. Прості, складні, складені».

    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

    На уроці простежувались міжпредметні зв'язки : історія, музика, математика, географія. Формувались наступні УУД:

    Регулятивні:

    -уміння визначати й формулювати мету діяльності на уроці;

    - уміння звіряти свої дії з метою й за необхідності виправляти свої помилки за допомогою учителя;

    -уміння разом з учителем і однокласниками давати оцінку своєї діяльности на уроці.

    Пізнавальні:

    -уміння добувати інформацію, представлену у різних формах: текст, ілюстрація і т.д.;

    -уміння сприймати текст как змістовне ціле;

    -уміння знаходити відповіді на питання у тексті;

    -уміння робити висновки.

    Комунікативні:

    -уміння спілкуватися і взаємодіяти впары, групі й класі під час спільної діяльністи й обміні інформацією;

    -уміння висловлювати свої думки відповідно до задач та умов комунікації;

    -саморегуляція емоційного стану;

    Особистісні:

    -уміння визначати правила роботи в парах, групах;

    -уміння установлювати зв'язки між метою навчальної діяльності, її мотивом і результатом;

    -саморефлексія.

    При проведенні уроку Світлана Василівна намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів. Уміло використано електронний підручник.

    В ході уроку діти вивчили нову частиною мови – числівник, оволоділи принципами поділу числівників на розряди, навчились відрізняти числівники від інших частин мови, що мають числове значення, знаходити числівники у тексті. Інтерес учнів викликали різноманітні види завдань. Про це свідчить «Листок оцінювання»

     

    №п/п

    Вид діяльності

    Оцінювання

    1

    Гра «Юні лінгвісти»

     

    2

    «На перший, другий розрахуйсь»

     

    3

    «Займи позицію

     

    4

    «Народ скаже - як зав’яже»

     

    5

    «Я-Редактор».

     

    6

    Кластер

     

    7

    загальна

     

     

    Кожне завдання символізувало чищення семи криниць із цілющою водою:

    перша криниця-доброзичливості,

    друга криниця - пам’яті,

    третя криниця - дружби,

    четверта - кмітливості,

    п’ята - працьовитості,

    шоста - мудрості,

    сьома - знань

    Доцільно використано наочність і технічні засоби навчання. Яскрава презентація допомогла краще засвоїти навчальний матеріал. Були дотримані всі структурні елементи уроку. Цілі успішно реалізовані.

    Урок повністю відповідав віковим особливостям учнів, створено позитивний психологічний мікроклімат. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. Вони почувалися співавторами уроку, були активними й відповідальними, використовували можливість робити вибір і відстоювати власну позицію.

    Після обговорення уроку Світлана Василівна презентувала свій досвід роботи.

    Гості були задоволені побаченим.

    Категория: Новости | Просмотров: 328 | Добавил: amvrmk | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright L.Kalashnikova © 2024
    Сайт управляется системой uCoz