АМВРОСИЕВСКИЙ РАЙОННЫЙ МЕТОДИЧЕСКИЙ КАБИНЕТ
Меню сайта

Категории раздела
Внимание, конкурс! [48]
Поздравления [225]
Новости [2623]
Объявления [9]

Форма входа

Гости сайта

Наш опрос
Какую форму повышения квалификации Вы считаете наиболее эффективной?
Всего ответов: 34

Календарь
«  Апрель 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Друзья сайта
  • ESET Online Scanner
  • Амвросиевский ДЮСШ
  • Амвросиевский ДТДЮ
  • МО учителей информатики
  • Сообщество uCoz

  • Поиск

    Статистика

    Онлайн всего: 11
    Гостей: 11
    Пользователей: 0

    Приветствую Вас, Гость · RSS 30.11.24, 01:43

    Главная » 2017 » Апрель » 6 » Педагогічна майстерня в Амвросіївській ЗОШ №4
    23:03
    Педагогічна майстерня в Амвросіївській ЗОШ №4

    В рамках педагогічної майстерні Сердюк Людмила Іванівна, учитель української мови та літератури Амвросіївскої ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 на високому методичному рівні провела відкритий урок у 8 класі.

    Тема: Леся Українка. «Давня казка». Жанр, тема, зміст твору.Образ народного співця, його високі моральні цінності. Роль поета й поезії в суспільстві.

    Мета: Поглибити в учнів уявлення про погляди Лесі Українки на призначення мистецтва і митця; вчити їх сприймати художній твір у єдності змісту й форми; дослідити у творі «Давня казка» ідею вільної творчості, вільнолюбства людини; розвивати навички роботи з художнім текстом, виразного читання; вміння логічно мислити, робити висновки; раціонально використовувати навчальний час; виховувати в учнів високі моральні якості - гуманізм, щирість, ненависть до зла, несправедливості.

    Очікувані результати: після уроку учні

    знатимуть: ідейно-художній зміст, персонажів, проблеми та художні особливості твору «Давня казка»;

    умітимуть: виразно і вдумливо читати поезії Лесі Українки, визначати тему та головну думку твору «Давня казка», знаходити в них художні засоби, розкривати їх роль, розповідати про свої відчуття під час читання, зв’язно відповідати на запитання, братии участь у бесіді;

    зможуть: розвивати навички проведення власних спостережень, увагу, пам’ять, логічне мислення, насолоджуватись красою зображуваного, розвивати естетичні смаки.

    Методи і прийоми: технологія «Незакінчене речення», евристична бесіда, виразне читання поезії та бесіда за прочитаним, розповідь вчителя, повідомлення учнів, інсценізація, бесіда, робота у парах, метод «Мозковий штурм», «Гронування», «Асоціативний кущ».

    https://drive.google.com/drive/folders/0B9rO9Z3YbagJWjBNYjZsb08yWmM?usp=sharing

    Просмотров: 412 | Добавил: amvrmk | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright L.Kalashnikova © 2024
    Сайт управляется системой uCoz